10 Mayıs 2012 Perşembe

YumYum...

Geçen hafta sebze krizim sebebiyle pazardan kilo kilo sebze aldım. Sultani bezelyelerin de tam mevsimi diye, (daha önce hiç pişirmememe rağmen) mutlaka güzel bir tarifle değerlendirebileceğimi düşünerek bir kilo kadar almıştım. Tabii sıra yemeğini yapmaya gelince tarif için site site dolaştım ve çok güzel bir tarif buldum, Maydanoz Pestolu Sultani BezelyeGurme Mutfak Hikayeleri ni daha öncedende takip ediyordum fakat bu tarifi nedense atlamışım. Tarifin çok dışına çıkmadan kendime göre bir kaç değişiklik ekleyerek pişirdim. Bu güzel tarif için GurmeMutfak Hikayeleri ne çok teşekkür ediyorum. Tam zamanında karşıma çıktı. O akşam yakın bir arkadaşımda tesadüf misafir olunca güzel bir sebze ziyafeti çekmiş olduk. Ayıp olmasın diye söylemediyse o da çok beğendi. Maalesef fotoğraf çekmeyi unuttuğum için paylaşamıyorum ama tarifin asıl sahibinden fotoğraflara da ulaşabilirsiniz.  Mutlaka deneyin diyorum..

Unutmadan söyleyeyim bezelyelerin fazlasını şoklayarak buzluğa attım, kışa hazırlık olsun :)

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Ikinci yazinda benim tariflerimden birine yer vermen ne guzel. Umarim bol bol tarif yayinlarsin. Blog dunyasina hosgeldin!
    Gozde

    YanıtlaSil