19 Mayıs 2012 Cumartesi

one, two, three

                  
Bugün tesadüf NR1 Tv'de denk geldim ve kendimi inanılmaz iyi hissettirdi bana bu şarkı, Sun In The Arms Of Love... Ve türk olduklarını öğrendiğimde daha bir kanım kaynadı. Şarkıyı dinlediğimde biraz İlhan Erşahin tadı vardı sanki, klibin sonunda da yanılmadığımı öğrenmiş oldum. Gerçekten bu grubu bu zamana kadar duymamış olmam çok yazık. Ama ne demişler geç olsun güç olması. Biraz araştırdım; 123 müzik hayatına 2004'te başlamış. İlk albümleri AKSEL 2009'da yayımlanmış.Toplam dört albümleri var. Sun in the arms of love şarkısının da olduğu son albümleri "Lara". Sadece son albümlerini dinleme fırsatım oldu ve gerçekten çok beğendim. Bu güzel albüm ve bu güzel şarkı için onlara çok teşekkür ediyorum. Günümü şenlendirdiniz :)

Bu arada canlı canlı dinlemek isteyenler için 26 Mayıs'ta, İstanbul, Parkorman Babylon Soundgarden 'da sahne alacaklarmış.

                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder