16 Mayıs 2012 Çarşamba

Nurses VS Doctors

 Hava günlerdir beni mahvediyor. Sürekli evde oturup, izlemedigim filmleri, kaçırdığım ya da izlemek isteyipte bir türlü başlayamadığım dizilere başladım. Günlerdir böyle devam ediyor. Hafta sonu biraz ev işlerine verdim kendimi ama iki gündür dizi modundan çıkamadım. Çoğu dizinin sezon sonu ve bu beni çok üzüyor. Sürekli izlediğim, bir sonraki bölümünü sabırsızlıkla beklediğim bütün diziler teker teker sezon finallerini yayınladı bile. Bende eski dizilerden izlemediklerime yavaştan bir başlayayım dedim ve karşısınızda Nurse Jackie taaa-daaamm.... Biraz House MD tadında ama daha eğlenceli. İzlemediyseniz mutlaka bir iki bölüm tadına bakın derim, iki gündür 3 sezon bitirdim :) Yok yok öyle şaşırmayın, bölümler bizim diziler kadar uzun değil dolayısıyla gayet çabuk bitiyor. Adından da anlaşılacağı gibi bir hastane dizisi, fakat fazlası da var. Olaylar gayet akıcı ve merak uyandırıcı. Tavsiye ediyorum..

                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder